reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Marosz

Stanislav Marosz

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Hľadajúci sangvinik. Mám rád smiech, ľudskú vravu, rock'n roll a posedenia v kaviarňach a krčmách. Zoznam autorových rubrík:  KultúraVedaSpoločnosťNezaradenéBlues

reklama

Spoločnosť

Európsky súd pre ľudské práva? Výsmech...

Stanislav Marosz

Európsky súd pre ľudské práva? Výsmech...

Európsky súd pre ľudské práva rozhodol, že Alicja Tysiącová má dostať od Poľska odškodné za to, že jej poľské zákony neumožnili potrat. Bodka. Obraz o tom, čo sa tu chápe pod ľudskými právami.

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 92
Valentínsky ošiaľ alebo prečo sa mi dvíha žalúdok

Stanislav Marosz

Valentínsky ošiaľ alebo prečo sa mi dvíha žalúdok

Myslím, že nie som jediný, v kom sa pri spomenutí sviatku sv. Valentína akoby automaticky niečo vzoprie a dostane akési zvláštne kŕče v žalúdku signalizujúce odpor voči niečomu cudziemu. Prečo? Jednoducho ten sviatok nemám rád. A to nie som ani uhundraný starý pán, stará dievka či nadurdený opustený popolníkový intelektuál. A dokonca mám aj frajerku...

  • 12. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 42
reklama
SkryťZatvoriť reklamu